petak, 18. veljače 2011.

Još uvijek sanjaš sa mnom najdraža

Sklopi oči i sanjaj sa mnom,
vidiš li bistru vodu dole podno planine?
... sjećaš se kako smo dole nekada ležali davno?

Usni sa mnom, nije li divno
tvoj i moj raj,
osjeti samo taj oštri zrak,
osjeti ovu ljepotu,
usni sa mnom, obožavam ovaj kraj!

Zaboravi gradsku strku, izbjegni bezosjećajnosti ofucanog asfalta
uživaj,
uživaj sa mnom!

A onda opet otvori oči
i svoj život pati
eh da mi je poći tamo gdje voda od kamen mlati,
vjetar sa granjem pleše plesove svima znane
,a ptice, na ovaj bal nepozvane, im skladaju melodije najdivnije

I venem i patim
ne želim ovdje biti ,
htio bih da se vratim, htio bih opet sniti
ja tugujem i žalim u noćima prohladnim dugim
dok sag se slaže bijeli ja bdijem nad gradom jadnim
al jedno me samo veseli
još uvijek sanjaš sa mnom
još uvijek vidiš slike
još uvijek vidiš čar netaknutog kutka,
neoskvrnjene ljepote

2 komentara: