nedjelja, 23. siječnja 2011.

Priznajem kriv sam
jer mjesec noćas sjaji
, a ujutro neće izaći sunce modro plavo
i za to me kao krivca pribilježite.


I kriv sam jer polje zjapi neobrađeno 
a kriv sam i za to jer su ljudi drevni posijali piramide
godinama prije moga rođenja
sudite mi jer je i Che mrtav bez suđenja


Ja kriv sam i jer sam sanjar
jer živim u mašti da svijet može bolje
mjesto biti, oprostite ljudi kriv sam
nisam znao da ne smijem sniti


I naravno krivicu mi stavite jer potresi ubijaju ljude
lancima i okovima me obavite
dovedite suce da mi sude 
proglasite kraljem me tamnice


I kriv sam sudite i za to 
jer nisam birao sredstva da volim ljude druge
sam vam dokaze dajem 
prečasni uzvišeni sude


U hrpu zločina uvrstite i to
da nekada pomognem neznancu
i kome je potrebno pružim ruku
osudite me na smrtnu kaznu
jer jednom sam nemoćnog starca
uzeo pod ruku i preveo 
na drugu stranu ulice


Priznajem za sve sam kriv

4 komentara:

  1. Predivne su Vam pjesme, stvarno predivne!!!
    Hvala na posjeti mom blogu, navratite opet!
    Veliki pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala i vama na ovako divnome komentaru drago mi je da vam se sviđa to mi mnogo znači

    OdgovoriIzbriši
  3. Divna mi je pjesma. Ponekad mi se čini da se svima nama zbrajaju samo grijesi a dobročinstva je danas toliko malo da se skoro i ne prepoznaje.I pored toga ipak i dalje pomažem starcu preći na drugu stranu ulice.

    OdgovoriIzbriši
  4. I ja sam kriva ;-)
    Big like za pesmu!

    OdgovoriIzbriši