ponedjeljak, 4. travnja 2011.

Velebitska Stina

Srca kamenitog ruke težačke,
oči tamo dolje gledaju u daljinu,
kamen na kamenu, rika medvjeda u planini
stina na stini, kuća u divljini
upisana u moje misli,
nedaj da zaboravim nikada tvoju zimu
prati me kao što pogledavaš more sinje
doviđenja Velebite moj

Broj komentara: 5:

  1. E, pa sada mi ništa nije jasno, ili pak možda je!?
    Super su ti stihovi, bravo!
    Hvala ti na komentaru, i u potpunosti se slažem s tvojim razmišljanjem!
    Šaljem ti veliki morsko - velebitski pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  2. ti samo pitaj razjasnit ćemo! Puno pozdrava hvala vam jer pratite moj blog jer dajete divne komentara i jer cjenite moj rad

    OdgovoriIzbriši
  3. Je li možeš reći kakve te niti vežu za Velebit, baš me zanima?

    OdgovoriIzbriši
  4. Pa nemam baš neki poveznica, osim što prolazim autoputom i razgledavam,al inače dolazim iz jednog kraja, koji je sličan Velebitu pozožajem, klimom, pa onda znam kakav je način življenja na takvim mjestima

    OdgovoriIzbriši