ponedjeljak, 4. travnja 2011.

Padam

I kad sviće stare zidine ne sjaje
ludi čovjek vragu se daje
pa se skrije al kratko mira ima
čas oseka,pa plima, i odrazi
mjesečevi obrazi osvjetljeni,
u rjeci granjem osjenčeni
neopisiv pogled na um prosvijetljeni!

Umujem, pa ludujem, pa manje razumijem,
više tugujem, neželim da drugujem
ne umijem,
iz časa sreće želim da se ubijem
jer nerazumijem,
onda iz sna se umijem,
pa malo zraka upijem,
koji dim cigare ubijem
pa opet mudrujem
al ništa ne umijem
pa ne razumjem,
kako da uspijem a savjest da ne ubijem
pa se opijem bez da popijem,
pa plačem jer neznam da se smijem,
i onda pišem , a neznam što pisati
u isto vrijeme dišem
,a ne želim disati
samujem, postajem sve osamljeniji
noću danujem postajem zatupljeniji
vjeđe mi padaju zalaze na zapad,
svaku riječ preispitivam nikom ne kazujem
vanjštinu maskiram ,a ustvari praznujem!!!

3 komentara:

  1. Prekrasna pjesma, baš me dirnula..jako lijepo opisuje stanje beznađa.. Desi se svima.. ali sutra je novi dan..UVIJEK!
    Svaka čast majstore, samo tako nastavi!! I ja sam jednom pisala pjesme dok me nisu ušutkali..ali sam pronašla drugi način! :)) To mora izaći van na ovaj ili onaj način.. Ne daj se Hektore!
    I hvala na posjeti mom blogu i lijepom komentaru!! L.p.

    OdgovoriIzbriši
  2. moram izraziti divljenje pročitanim stihovima,
    posebno me dira dio :"kako da uspijem a savjest da ne ubijem
    pa se opijem bez da popijem,
    pa plačem jer neznam da se smijem,
    i onda pišem , a neznam što pisati
    u isto vrijeme dišem
    ,a ne želim disati"
    kojeg proživljavam svakodnevno...

    OdgovoriIzbriši