nedjelja, 27. veljače 2011.

Mojoj najdražoj

Zaustavi vrijeme,
sad nek sve na tren stane,
i ruku mi stisni čvrsto
kako nikada nisi
ovaj čak kao posljednje dane živi!

Prstima kroz kosu prođi
daj da osjetim nježnost tvojih dlanova
zagrli me čvrsto, čvršće
ljubi me, strasno, polako,

Zagrli me nježno,
kao što mi tvoje usne šapuću
voli me neodoljivo kao što te moje oči miluju
i ne daj da ovaj tren ode
ne dopusti da vrijeme traje
jednom kad ruke se naše spoje
sve oko mene san postaje

Ne daj da nas odvoje jutrom
pa sjećanje samo da ostane
zaustavi svitanje,sunce nek danas duže usnije
nek ode negdje drugdje u skitanje
istok nek danas ga skrije

Dopusti da te gledam, u tvojim se očima topim,
da sačuvam u sjećanju ovaj pogled što za ništa ne  dam
i ovaj čas što za ništa mijenjao ne bi

4 komentara:

  1. ...zaustavi svitanje,sunce nek danas duže usnije
    nek ode negdje drugdje u skitanje
    istok nek danas ga skrije...

    Prekrasno!!!
    Jako lijepo pišeš, to već znaš,i volim te čitati. Piši, piši...
    Veliki pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  2. Moram priznati kad čitam tvoje pjesme sva se naježim. Jako lijepo i uvijek me neki stih takne i uvijek u nečemu pronađem sebe. Lijep pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  3. hvala vam na tim lijepim riječima drago mi je da ima ljudi kojima se ovo sviđa

    OdgovoriIzbriši
  4. Uživanje je čitati tvoje pjesme i lijepo od tebe što si ih odlučio podijeliti sa nama..pjesnička dušo.. Samo naprijed! Pozdrav!!

    OdgovoriIzbriši